Highwayman 2024's Blog…

DEFINITIA IMPRESA PIZZAROTTI & C.Spa – ITALIA – The word highwayman is first attested from the year 1617; other terms used included "knights of the road" and "gentlemen of the road"…

Arhive zilnice: aprilie 5, 2011

Stefania PUSCALAU – Atunci vom ride ca doi nebuni…

Atunci vom ride ca doi nebuni…

Stefania PUSCALAU

când ţin ochii strâns închişi
simt că am în ce crede
ca atunci când cred nebuneşte în vise înalte
înalte de tot

de parcă ar fi trecut durerea
de când s-a smuls din mine carnea
cu plecări şi necuvinte
ţi-am spus şi atunci că din mine
nu pleci
eram mai albă decât dimineaţa
când am rămas mult lângă uşă ghemuită acolo
apoi câte zile în care aerul dintre noi îl simţeam déjà vu
ca mirosul balsamului de rufe
şi de câte ori aş fi spus cuiva

tot ce contează
nu oglinzile cu mine
nu cărţile mele lăsate aiurea
nici creionul meu negru de ochi
doar dimineaţa aia
în care o să arunc cafeaua de ieri
şi fără să descărcăm bagajele
o să râdem ca doi nebuni